דלג לתוכן הראשי

משחק רביעיות – רגשות

  • מק"ט : 7290117021118
  • 29
אזל המלאי עבור /
הוספה לעגלה
הוספה לעגלה

תיאור:

משחק קלפים רביעיות רגשות –
משחק רביעיות תחרותי ומהנה בנושא רגשות לפיתוח והעשרת העולם הרגשי של הילד
כל סדרה מורכבת מארבעה כרטיסים, כאשר בכל כרטיס מוצגות ארבע אפשרויות להשלמת הסדרה.

הורים יקרים! כל חוויה בחיים עוברת דרך העולם הרגש. כבר בשלבים הראשונים של החיים התינוק מתחיל לפתח את עולמו הרגשי. ככל שהסביבה נותנת לו תיווך וביטוי לעולמו הרגשי, תהיה לו היכולת להתפתח בצורה מיטיבה, להיות מסוגל לשתף ברגשותיו ולתת להם מקום בחייו. בכדי שהילד/ה יוכלו לעשות זאת מומלץ כבר בגילאים הצעירים לערוך היכרות ושיום עם עולם הרגש, ולתת להם ביטוי בשיח היום יומי.
במשחק הרביעיות יכירו הילדים את הרגשות השונים כמו"כ הם יכירו את האופן בו הם נחווים ואת ההשפעה שלהם.

מומלץ מאוד לקיים שיחה עם ילדיכם ולשמוע מהם על הדרך שבה הם חווים את הרגשות השונים, אילו חוויות גורמים להם להופיע, כיצד כל רגש משפיע על המחשבות והחוויה הגופנית שלהם.
כאשר מופיע רגש נעים כדאי לתת לו מקום רחב ולאפשר לו לחזור שוב ושוב. אך כאשר מופיע רגש מורכב  וקשה חשוב מאוד לא להתעלם ממנו, להבין את הסיפור שגרם לו להופיע, לתת לו מקום וביטוי ובהמשך כשיש מסוגלות למצוא דרכים לווסת אותו או לגרום לו לעזוב.

במשחק תוכלו למצוא התייחסות לרגשות הבאים:
אהבה, כעס, אכזבה, התרגשות, פחד, שמחה, גאווה, קנאה, אומץ ועצב.

משחק הרביעיות הוא משחק רב גילאי המומלץ מאוד לפיתוח הקשר החברתי בין ילדים בכלל ובין הורים וילדים בפרט.

איך משחקים?
טורפים את הקלפים היטב ומחלקים לכל שחקן 4 קלפים. את יתרת הקלפים מניחים בערמה כשהם הפוכים, והם יהיו הקופה.
השחקן הצעיר מתחיל. עליו לנסות לקבל קלפים מאחד המשתתפים כדי להשלים רביעייה באופן הבא:
השחקן קורא בשם כותרת הסדרה בה הוא מעוניין ושואל את אחד המשתתפים, שאותו הוא בוחר, אם יש לו קלף מאותה הסדרה.
השחקן רשאי לבקש קלף מסוים אך ורק אם יש ברשותו קלף אחד או יותר מאותה הסדרה.
אם מצא את מבוקשו, יעבור הקלף לרשותו, וכך ימשיך ויבקש עוד קלפים, גם מסדרות אחרות וממשתתפים אחרים. אם לא מצא את מבוקשו, הוא נוטל קלף מהקופה והתור עובר למשתתף הבא.

מה בקופסה?
40 קלפים מרהיבים

גיל: 6+
משתתפים: 2+







תגובות:


*תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב הוראותיו יחולו על כל גלישה באתר, שימוש ו/או רכישה של מוצרים ו/או שירותים על ידי המשתמשים באתר, והן עשויות להשתנות מעת לעת, על פי שיקול דעתה המלא והבלעדי של חברת ירמי ציוד לגני בע"מ
*תנאי שימוש ותהליך הרכישה:
הרכישה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד.
מותר לבצע רכישה באתר זה אך ורק ללקוחות מגיל 18 ומעלה.
*לעיתים יתכנו הבדלים במחירים בין האתר ולחנות. ואין החברה מתחייבת למחירים אלו בחנות הפיזית או דרך הצעת מחיר
*התמונות באתר מובאות להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה באספקת מוצר זהה למופיע באתר.
אספקת מוצרים
*אספקת המוצר תהיה 1 עד 14 ימי עסקים במידה והמוצר אזל מהמלאי החברה מתחייבת להודיע ללקוח שיתכנו עיכובים באספקת הסחורה במקרה זה הלקוח יכול לבחור במוצר אחר במקום המוצר הקיים או ביטול ההזמנה
מדיניות החזרות וביטול עסקה
 
*ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט כל עוד לא נשלחו המוצרים על ידי החברה או מי מטעמה אל הכתובת שנמסרה, למעט פריטים של מתקני חצר ריהוט או ג'ימבורי ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
*במידה והלקוח מעוניין בביטול עיסקה שהושלמה (תשלום וקבלת המוצר) עליו להודיע טלפונית תוך 24 שעות מרגע השלמת העסקה למעט מוצרי ריהוט, מתקני חצר וג'ימבורי שאותם לא ניתן לבטל.
 *מוצר שהגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 14 ימים ע"י משלוח אל החברה (המשלוח ישולח ויבוצע ע"י הלקוח) האחריות להחזרת המוצר באופן תקין ושלם חלה על הלקוח
כרטיס האשראי אשר חוייב בעיסקה יזוכה במחיר המוצר בניכוי 5% עמלת סליקה וביטול. לא יזוכו דמי משלוח אשר שולמו
ראש הטופס

* המשלוחים לבית הלקוח מנוהלים ע"י חברת משלוחים חיצונית כך שתשלום דמי המשלוח עלול להשתנות בהתאם להזמנה וגודל המשלוח מול חברת המשלוחים. אנו מחויבים לעדכן את הלקוח בדמי המשלוח העדכניים לו טרם אספקת ההזמנה.
 
*החברה רשאית לבטל רכישה של מוצרים אשר נפלה טעות במחירם והמחיר המצוין לא משקף את ערך השוק ושווי המוצר או שהמוצר אזל במלאי.
 
*אין החברה אחראית על מוצרים שהורכבו לא על פי הוראות יצרן.

*תקנון הובלה משלוחים ודמי משלוח:

* עלות משלוח היא 40 שקלים לקרטון בגודל כ- 50x40x30 ס"מ, במידה והמוצר גדול ממידות אלו החברה רשאית לתאם עם הלקוח דמי משלוח בהתאם לגודל ההזמנה.

*מסירת המשלוח

המשלוח יימסר ללקוח/ה לכתובת שנמסרה בעת ההזמנה.

השליח ימסור את המשלוח עד פתח הבניין/הבית, בהתאם לתנאי הגישה במקום.

*גישה לנקודת המסירה

במידה ואין גישה סבירה לכתובת (לדוגמה: קומה גבוהה ללא מעלית, חניה שאינה זמינה, או חסימות אחרות), על הלקוח לרדת ולקבל את המשלוח בנקודה הקרובה ביותר אליה יוכל השליח להגיע.

האחריות לדאוג לקבלת המשלוח במקום שנגיש לשליח היא על הלקוח בלבד.

*אי-קבלת משלוח

במידה והלקוח אינו יורד לקבל את המשלוח תוך זמן סביר (עד 10 דקות מרגע הגעת השליח), המשלוח יוחזר לשולח.

במקרה כזה, יחויב הלקוח בעלות המשלוח המלאה ובעלויות נוספות שייגרמו בפועל.

*תיאום מוקדם

מומלץ ללקוח לעדכן מראש במידה וקיימת מגבלת גישה כלשהי לכתובת, כדי לאפשר תיאום נקודת מסירה חלופית מראש.
 
*לעיתים תיתכן סטייה קלה במידות של המוצרים.
כגון במוצרי ג'מבורי, מתנפחים, ריהוט
וכדומה, דבר שאינו נתון לשליטתנו ולעיתים אף לא לשליטת היצרן ו/או היבואן
 ולכן במקרה של טעות משמעותית – חברתנו תחליט ע"פ שיקול דעתה האם ואיך לפצות
את הלקוח.
 

*אנו נעשה הכל על מנת לתת את השירות והמוצרים הטובים ביותר.
 
*לשאלות ובירורים נשמח לעמוד לשירותכם במייל yermigan@gmail.com